2023-11-06 12:12:51 Erasmus+ projekt Empower through nonformal Od 23. do 27. listopada naše učenice i učenici predstavnici Vijeća učenika trećih razreda i nastavnice bili su u Luksemburgu na drugoj grupnoj mobilnosti. Empower through nonformal: Od 23. do 27. listopada 2023. naše učenice i učenici predstavnici Vijeća učenika trećih razreda – Karla Karačić, Marta Miloloža, Marko Lukić, Mate Sajter i Ernest Svjetličić Metzger, i nastavnice Vesna Poljak i Inja Dorić Horvat bili su u Luksemburgu na drugoj grupnoj mobilnosti u okviru Erasmus + projekta Empower through nonformal. Posjetili su školu Lycée Michel Lucius gdje su sudjelovali na nastavi koja se u internacionalnim razredima odvija na engleskom jeziku. Školu čini kompleks od sedam zgrada, vanjski i unutrašnji sportski tereni, bazen, dvije kantine, školsko dvorište s voćnjakom i košnicama. Pohađa je više od 1500 učenika, a posebno je zanimljiv podatak da je među njima oko 70 različitih nacionalnosti. Naši su učenici, nakon redovne nastave i pauze za ručak, sudjelovali u različitim slobodnim aktivnostima koje se u popodnevnim satima provode u školi. Sudjelovali su u radu Kluba pčelara, proučavali pčele pod mikroskopom te učili kako brinuti za školske košnice. Bili su na Arts and Crafts radionici gdje su dizajnirali i izrađivali privjeske za ključeve i printeve (otiske) za majice. U Repair Shopu učili su kako popraviti stare elektroničke uređaje i biti „sam svoj majstor“. Pekli su kolače za Helloween i sudjelovali u Be Kind izazovu u okviru Tjedna demokracije. Osim toga, kao važan zadatak imali su posjetiti Vijeće učenika škole domaćina i istražiti njihov način rada. Sastali su se 24. listopada, naučili kako funkcioniraju vijeća učenika u luksemburškim školama te sudjelovali na redovnom sastanku na kojem se raspravljalo o tekućim školskim događanjima i organizacijskim izazovima. U slobodno vrijeme istraživali su šarmantni grad Luxembourg, „Gibraltar sjevera“. Kući su se vratili puni dojmova i ideja kako viđeno primijeniti u radu naše škole. |
II. gimnazija Osijek |