2015-03-20 16:44:18

U potrazi za poslom na njemačkom jeziku: Naše bolje sutra

Učenici 4.c razreda realizirali su domišljat projekt prema programu nastave njemačkoga jezika s profesoricom dr.sc. Zvjezdanom Penava Brekalo, a u njemu su se pokazali kao vrsni kandidati za upravitelje, menadžere, liječnike, profesore... I više od toga!

Iako pronalazak posla u današnjici predstavlja veliki problem mladim intelektualcima, nada za boljitkom ipak postoji. Dokazali su to i učenici 4.c razreda naše škole koji su u sklopu nastave njemačkoga jezika sudjelovali u projektu s profesoricom dr. sc. Zvjezdanom Penava Brekalo te prošli cijeli put od iščitavanja oglasa za posao do poslovnoga razgovora za prijem u radni odnos. Profesorica ističe, kako bez obzira na naš stupanj obrazovanja, veliku ulogu u prijavama za posao čine i kvalitetno napisani životopis, zamolba za posao te razgovor za predstavljanje. Upravo na ta tri područja poradila je s našim maturantima, a kako je od svega niknuo veliki projekt, doznajemo upravo od velikih budućih menadžera, liječnika i profesora 4.c!

Projekt se odvijao u pet faza kroz koje su učenici realizirali cjelokupan put prijave na posao. Prva faza projekta odnosila se na samu nastavu njemačkoga jezika gdje je profesorica dr. sc. Penava Brekalo s učenicima prošla kroz sve savjete kako se prijaviti na posao, kako napisati kvalitetan životopis, zamolbu, što je to profesionalna fotografija, a sve su popratili primjeri iz svakodnevnoga života te naravno jezične konstrukcije na njemačkome jeziku. Druga faza projekta pokazala je kakve sve ciljeve i želje imaju naši učenici, a upravo ovom fazom započeo je njihov samostalni rad. Naime, učenici su se okušali u pisanju životopisa u kojemu su naveli svoj cjelokupni put obrazovanja i većinom otputovali i do desetak godina unaprijed. Naveli su učenici svoja radna iskustva, završene fakultete, magisterije pa čak i doktorate. Napisanim životopisima i predajom na pregled profesorici, završena je druga faza te započela sljedeća. U njoj su učenici izabrali svoja buduća radna mjesta za koja su kvalificirani te su se okušali u pisanju zamolbe za posao. Vođeni uputama profesorice, napisali su vrlo dobre zamolbe, izabrali zavidna radna mjesta te obrazložili otkuda njihovo zanimanje upravo za tim poslom i zašto su oni najbolji izbor poslodavca. Četvrta faza donijela je najzanimljiviji dio učenicima, a u njoj su se pokazali kao vrsni govornici njemačkoga jezika, odlični glumci, poslodavci i prestižni liječnici, profesori, menadžeri. Radeći u parovima učenici su sukladno svojim zamolbama došli na razgovor za posao za koji su se prijavili, a razgovori su tekli i po nekoliko minuta. Ispitane su vještine onih koji su pristigli na razgovor, njihovi hobiji, spremnost na izvršavanje zadataka koje traži rad u izabranoj firmi, dodatne sposobnosti… U svakom paru jedan učenik bio je poslodavac, a drugi pristigla osoba na razgovor. Razgovori su bili izvrsni, zanimljivi i kvalitetni. Posljednja, peta faza, najljepši je dio projekta koji u potpunosti donosimo i vama. S ciljem da se i ostali učenici mogu pripremiti za razgovor za predstavljanje, naučiti nešto novo na njemačkom ili jednostavno samo poslušati što su njihovi školski prijatelji odradili, učenici 4.c svoje su razgovore snimili. Uz snimljene razgovore, učenici 4.c imaju i fotografije kroz koje ćete vidjeti kako se II. gimnazija Osijek na jedan dan pretvorila u razno razne firme naših učenika. U nadi da će vam snimljeni razgovori koristiti, a da će se i učenicima 4.c njihove želje ispuniti, znajte da vas uz predani rad i vaše visoko obrazovanje čeka bolje sutra!

ZAVIRITE U UREDE NAŠIH UČENIKA U FOTOGALERIJI, A RAZGOVORE POSLUŠAJTE U PRIVITKU!
 

 

Amra Hodžić


II. gimnazija Osijek