preskoči na sadržaj

II. gimnazija Osijek

 > Projekti  > Forum
Forum
Usmene vs. pismene provjere znjanja Natrag
[MAGDALENA KOZIĆ] Čet, 13. 11. 2008. 20:24  
Svakodnevno se suočavamo s jednom i s drugom, htjeli to mi ili ne.

Što je pro a što contra kod tih načina ispitivanja?

Kako se vi profesori nosite s "teretom" ocjenjivanja jednog ili drugog?
[Zrinka Vukojević Tomašić] Čet, 13. 11. 2008. 21:05  
Kako objektivnije ocjenjivati

Što je bolje? Bogatije s pogreškom ili siromašnije bez greške? Pogrešno uvjerenje ili nedostatak uvjerenja?

Što je bolje: bogatije znanje o činjenicama ili siromašnije znanje o zakonitostima?

Što je bolje: opsežnije znanje s pogrešnom logikom ili siromašnije znanje s ispravnom logikom?

Ocjenjivanje, budući da nije mjerenje, ne odražava, već stvara poredak među znanjima.

To ne mora značiti da je ocjenjivanje pogrešna praksa.

Ocjenjivanje može biti samo subjektivno, obilježeno razumijevanjem i preferencijama [individualnog ili kolektivnog] subjekta.

Ono je nalik vrednovanju umjetničkog djela.

Ima smisla reći za nekoga da ima dobar teorijski ukus [prosudbu].

Učitelj/ica koji ocjenjuje nije nalik stolaru koji mjeri dužinu stola.

Radije, on/a se bavi teorijskom kritikom.
Pod pretpostavkom utvrđenoga kriterija kojeg pokušava realizirati kontinuiram promišljanjem o problemu.
To je, samo, moje mišljenje.
Zanimljivo bi bilo čuti Vaše!
p.s. Pisane provjere znanja se pišu!

----------
ZRINKA VUKOJEVIĆ-TOMAŠIĆ
13. studeni 2008 21:10:26
[Zrinka Vukojević Tomašić] Čet, 13. 11. 2008. 21:14  
Kriterij iz logike se nalazi u mojim dokumetima; vidi kako i koliko ćeš zadovoljiti moju viziju.
Nemoj se bojati, ali ako Ti to nije dovoljno probaj riještiti zadatke na stranicama NCVVO-a.
Iskreno nema šanse!
Ipak, nada umire posljednja!
[MAGDALENA KOZIĆ] Čet, 13. 11. 2008. 21:40
Osobno mislim da je bolje:
bogatije s pogreškom,
pogrešno uvjerenje,
bogatije znanje o činjenicama,

ali siromašnije znanje s ispravnom logikom, koliko god bilo teže za postići u odnosu na opsežnijee znjanje s pogrešnom logikom.

Više volim pisane provjere znanja, kod kojih nema "izvlačenja" i koja zapravo daju "najčišći" prikaz znanja. Posebno zbog toga što se nikako ne mogu naviknuti na usmene. Nisam mogla vjerovati da koliko su one važne u Hrvatskoj jer sam cijeli život bila u kontaktu samo sa pismenim.
No, ugodno sam se iznenadila kada sam vidjela da i ovdje ima slučajeva gdje je ispitivanje vezano uglavnom uz pismene ispite..
[MAJA RAVLIĆ] Čet, 13. 11. 2008. 22:04
Mislim da to ovisi od osobe do osobe, da je tu presudna sposobnost izražavanja. Znanje, zbilja, ponekad nema nikakve veze s tim...
Neki se učenici osjećaju sigurnijima koad usmeno odgovaraju jer imaju osjećaj da kontroliraju polaznost vremena, lakše organiziraju svoje misli, jednostavno - manje im je stresno. Moram priznati da sam i ja jedna od takvih. Jednostavno obožavam ostvarivati komunikaciju s ljudima, i razgovor (što je i samo ispitivanje), čini mi se pravilnijim načinom iskazivanja moga znanja, tj. lakše mi je izraziti se i pokazati sposobnosti na taj način. Usmeno odgovaranje ne mora neminovno značiti i "okolišanje".
No i pismeno ispitivanje ima svoje prednosti, pogotovo kod profesora jer na jednostavniji i brži način ispituju znanje velikog broja učenika. Osobno ne volim pisati testove jer nemam osjećaj organizacije misli, stvori mi se nekakva blokada i često ne mogu izraziti u potpunosti ono na što mislim.
[Lidija Blagojević] Pet, 14. 11. 2008. 10:18  
Nažalost, Majo, većinom će te provjeravati pismeno u daljnjem školovanju. Jednostavno je objektivnije, mjerljivije, pogotovo u mojim predmetima. Doduše, ti ćeš pretpostavljam studirati jezike pa je logično da ti spika više leži nego pismeno...Iako ni meni (kao što znate) priča mrska nije, više volim pismeno provjeravati. Meni osobno usmena provjera iz mat i inf oduzima previše vremena i previše pomažem ja pa ocjena nije pravi pokazatelj....A i kod pismenog svima su jednaki zadaci pa ti vidi....
[Maja Živković] Čet, 20. 11. 2008. 15:41  
Slažem se s profesoricom Blagojević, definitivno je pravedniji pismeni način iako nekad zna biti puno lakše usmeno odgovarati. Pismenim ispitivanjem uistinu svi učenici dobijaju ista pitanja i objektivnije se ocjenjuju, dok kod usmenog češće ne bude u potpunosti objektivno.
[Zrinka Vukojević Tomašić] Pet, 21. 11. 2008. 13:35  
Neka bude pisana provjera znanja; čisto da se držimo nove terminologije.
[MAJA RAVLIĆ] Sub, 22. 11. 2008. 15:53
PROPADE JA.
[MAJA RAVLIĆ] Ned, 23. 11. 2008. 22:21  
SUTRA je dan - D!
Imam "pismenu provjeru znanja" iz MATEMATIKE! Drž'te mi fige!

(sretno mom cijelom 3.d!)
[Aleksandar Kovačević] Pet, 9. 9. 2011. 10:23
.
[Nastasja Marjanović] Pet, 30. 9. 2011. 15:00
pismene
RASPORED SATI
 
Zaštita djece

Publikacije HAKOM-a vezane uz zaštitu djece na Internetu dostupne na poveznici
 
https://www.hakom.hr/default.aspx?id=1504
Video sadržaj "Kako zaštiti djecu na internetu" je dostupan na poveznici 
 
https://www.youtube.com/watch?v=zXxXfCbW0ss .

 
Anketa (mala)
Koliko sati dnevno provedeš na internetu?




 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2011.

Ukupno: 737534
 
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

 
 
 
Korisni linkovi
 
Arhiva dokumenata
 
 > Projekti  > Forum
CMS za škole logo
II. gimnazija Osijek / Kamila Firingera 5, HR-31000 Osijek / web2.gimnazija-druga-os.skole.hr / ured@gimnazija-druga-os.skole.hr
preskoči na navigaciju