II. GIMNAZIJA OSIJEK PRISTUPILA PROGRAMU EUROPSKE UNIJE ERASMUS+ KROZ PROJEKT ZNANJEM DO RAZVOJA S PARTNERIMA IZ PTUJA I VȌLKERMARKTA:
Škola s modelom poduzetničkih kompetencija!
Ulazak u Europsku uniju, odgovaraju ispitani učenici II. gimnazije Osijek, mladima je donio brojne projekte, jednostavnije načine za odlazak na usavršavanja u ostale zemlje članice, brži i učinkovitiji razvoj obrazovanja, udruživanja znanja i strateška partnerstva u cilju sveukupnog poboljšanja.
Da je to uistinu tako potvrđuje i podatak da je II. gimnazija Osijek jedna od 12% uspješnih škola u državi koje su pristupile programu Erasmus+. U suradnji s partnerima iz Ptuja i Volkermarkta kroz 3 godine provodit ćemo projekt Znanjem do razvoja, do 31. kolovoza 2017. godine. Projekt za cilj ima stvoriti model razvoja inicijative i poduzetničkog duha kod učenika kroz suradnju s lokalnim poduzetnicima i zajednicom.
Erasmus+ Znanjem do razvoja – Druga aktivnost
Autor: Ana Slivka, 23. 12. 2015.
Nakon uspješno završenog prvog zadatka (osmišljanje turističke ponude za Centar Zlatna Greda) učenici 3. c razreda II. gimnazije Osijek, dobili su novi zadatak: kreiranje prostora za udrugu gluho-slijepih osoba Osijek i udrugu Dlan. U ovom zadatku mentor im je bio arhitekt tvrtke Atika, Damir Jukić. Prostor se nalazi u pothodniku i vrlo je nezgrapno i nefunkcionalno osmišljen. Naime, prostor bi trebao biti u službi gluho-slijepih osoba te imati namjenu za radionice, edukaciju, konferencije i predavanja.
Nakon što su promotrili prostor, učenici su se podijelili u pet grupa. Trebali su se dogovoriti oko nekih osnovnih stvari koje će oživjeti prostor kao što je primjerice boja zidova, vrsta podloge, funkcionalnost prostora i sl. Zbog toga su se pozabavili radom u jednom od programa za arhitektonski dizajn - Sketchup. U zadanom programu učenici su napravili sasvim jednostavne skice, crteže i 3D nacrte kako bi dočarali, tj. prikazali svoje ideje kao mogući izgled prostora. Korisnik je bio vrlo zadovoljan i ugodno iznenađen radom u Sketchupu. Nakon umjetničkih oživljavanja trebalo se razradili budget koji se kretao od najnižeg prema srednjem do visokog. Nakon mnogobrojnih sati promišljanja i velikog zalaganja došlo se do pojedinih cijena potrebnih materijala te osmišljavanja konačnog rješenja za prostor, a za što manju/nižu cijenu. Na izlaganju druge aktivnosti, osim profesora, učenika i korisnika, bila je i televizijska ekipa Slavonske televizije koja je intervjuirala neke učenika, ali i profesora te sve lijepo uklopila u vijesti STV-a.
Korisnik je bio vrlo zadovoljan trudom učenika, profesori su bili ponosni, a učenici su dobili više samopouzdanja shvativši da su vrlo uspješno svladali i drugi zadatak.
Publikacije HAKOM-a vezane uz zaštitu djece na Internetu dostupne na poveznici
https://www.hakom.hr/default.
Video sadržaj "Kako zaštiti djecu na internetu" je dostupan na poveznici
https://www.youtube.com/watch?
Ukupno: 737540
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Osječki portali |
Osječke gimnazije |
Osječke radio i TV p... |
> Gradski radio |
> Slavonski radio |
> Hrvatski radio - stu... |
> Slavonska televizija |
> Osječka televizija |
Dnevni tisak |
Linkovi za učenike i... |
7. HELENIZAM.pptx
HELENIZAM zadatci.odt
1. Predrimsko doba i početci Rima.odt
2. Vlast i moć u doba Republike.odt