Prvi poduzetnički zadatak učenika
Autor: Vera Malinović, 25. 11. 2015.
Često se govori o projektima i nedovoljnom povlačenju sredstava iz Europske Unije, a sve je nadohvat ruke. Kako mi nikada ne mirujemo uspjeli su upasti i krenuti sa realizacijom upravo jednog takvog projekta. Podsjetimo se! Riječ je o projektu koji financira Europska Unija, a II. gimnazija Osijek aktivno sudjeluje u suradnji s partnerima iz Slovenije (Gimnazija Ptuj) te iz Austrije (Alpen-Adria Gymnasium Völkermart). Prva aktivnost učenika bila je u sklopu poduzetničko-kreativnog duha, osmišljavanje turističke ponude za Centar Zlatna Greda u suradnji s putničkom agencijom Ortran.
Cilj je ovog projekta poticati poduzetnost i inicijativnost kod učenika, ali i nastavnika. Službeni jezik projekta je njemački, dok je planirano trajanje projekta tri godine, što znači da projekt završava 31. kolovoza 2017. godine.
Prva aktivnost ovoga projekta bila je u sklopu poduzetničko-kreativnog duha, osmišljavanje turističke ponude za Centar Zlatna Greda u suradnji s putničkom agencijom Ortran. Učenici 3. c razreda imali su zadatak osmisliti jednodnevni ili dvodnevni edukativni program po nekoj prihvatljivoj cijeni. Kako je od 2012. godine pustara Zlatna Greda zaštićena, kao baština Republike Hrvatske, u program je trebala biti uključena edukacija o bioraznolikosti, zaštiti prirode i okoliša i sl., a u isto vrijeme bi to bilo promoviranje i aktivna zaštita prirodnih i kulturnih resursa srednjeg Podunavlja.
Učenici su se podijelili u šest skupina i svaka je skupina dala svoju ideju, odnosno zamisao kako dan (ili dva), u Zlatnoj Gredi učiniti što zanimljivijim, privlačnijim, edukativnijim i ne pretjerano skupim. Populacija koja je pri tome bila svojevrsna ciljana skupina,a pokušava se dovesti u Zlatnu Gredu, uglavnom su srednjoškolci i tinejdžeri. Profesori su neumorno radili s učenicima te su učenici naposljetku izložili svoje ideje u samom Centru Zlatna Greda. I učenici i profesori su odahnuli nakon uspješno izvršenog izlaganja i ponuđenih ideja, a kako je to bio prvi zadatak, učenici su, ohrabreni uspjehom, odmah prionuli na drugi zadatak, što je bilo kreiranje prostora za udrugu gluho-slijepih osoba Dlan.
Učenici su zadovoljni time što im projekt nudi od idejnih rješenja, preko konkretiziranja zamisli i mogućnosti udaljavanja od svakodnevne rutine, ali ponekad je teško balansirati dobre ocjene u nastavi i uspješno rješavanje zadataka projekta. Međutim, ohrabruje ih povjerenje profesora: da profesori nisu vjerovali kako učenici mogu biti dobri u projektu, ne bi ih izabrali.
Stoga želimo puno sreće učenicima i profesorima u daljnjem razvoju projekta.
Vera Malinović 3.c
Publikacije HAKOM-a vezane uz zaštitu djece na Internetu dostupne na poveznici
https://www.hakom.hr/default.
Video sadržaj "Kako zaštiti djecu na internetu" je dostupan na poveznici
https://www.youtube.com/watch?
Ukupno: 737547
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Osječki portali |
Osječke gimnazije |
Osječke radio i TV p... |
> Gradski radio |
> Slavonski radio |
> Hrvatski radio - stu... |
> Slavonska televizija |
> Osječka televizija |
Dnevni tisak |
Linkovi za učenike i... |
7. HELENIZAM.pptx
HELENIZAM zadatci.odt
1. Predrimsko doba i početci Rima.odt
2. Vlast i moć u doba Republike.odt